Area Manager
Dodane Środa, 16 Marca 2016, 13:41:45, ID ogłoszenia: 3080Opis ogłoszenia
PROFI CREDIT jest drugą największą firmą pożyczkową w Polsce. Działamy na polskim rynku od przeszło 11 lat i współpracujemy z grupą ponad 3 000 doradców finansowych. Od początku działalności w Polsce sprzedaliśmy już 230 tysięcy pożyczek na łączną wartość prawie 2 miliardów złotych. Mierzymy jednak coraz wyżej i w roku 2016 przeprowadzamy intensywną rozbudowę naszej sieci sprzedaży
Posiadasz doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych? Chcesz zarządzać pracą Team Managerów? Cechuje Cię pasja i zaangażowanie w realizację postawionych celów? Szukasz pracodawcy, u którego naprawdę możesz się rozwinąć?
Czekamy właśnie na Ciebie!
Poszukujemy osoby na stanowisko:
AREA MANAGER
Miejsce działania: Radom i okolice
Na tym stanowisku będziesz zajmował się:
• Zarządzaniem i koordynacją pracy podległej grupy Team Managerów
• Planowaniem sprzedaży w oparciu o założone cele
• Realizacją strategii firmy na podległym terenie
• Analizą i raportowaniem wyników sprzedażowych podległego zespołu
• Inicjowaniem nowych aktywności sprzedażowych w oparciu o przeprowadzane analizy
• Rekrutacją i wdrożeniem nowych członków swojego zespołu
• Skutecznym motywowaniem i inspirowaniem podległego zespołu
• Komunikacją pomiędzy podległym zespołem a Dyrektorem Regionalnym
• Realizacją regionalnych działań marketingowych na podległym terenie
Podejmując pracę w PROFI CREDIT zyskasz:
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w przyjaznej, nastawionej na współpracę, kulturze organizacyjnej międzynarodowej korporacji finansowej
• Możliwość rozwoju, zdobycia doświadczenia i osiągania sukcesów w drugiej co do wielkości firmie pożyczkowej w Polsce
• Bardzo profesjonalny system treningowy i program wdrożeniowy, w ramach którego poznasz zarówno produkt, jak i najbardziej efektywne praktyki sprzedażowe (opłacany w całości przez Spółkę)
• Narzędzia niezbędne do efektywnej pracy – samochód służbowy, laptop i telefon
• Stałe wsparcie Dyrektora Regionalnego przy zarządzaniu projektami sprzedażowymi
Oczekujemy od Ciebie:
• Co najmniej dwuletniego doświadczenia w zarządzaniu ludźmi i budowaniu struktur sprzedaży
• Znajomości branży finansowej lub pokrewnej
• Umiejętności analitycznego myślenia
• Zdolności przywódczych
• Podstawowej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power point, Outlook, Internet)
• Prawa jazdy kat. B i gotowości do wyjazdów służbowych
Opis ogłoszenia
PROFI CREDIT jest drugą największą firmą pożyczkową w Polsce. Działamy na polskim rynku od przeszło 11 lat i współpracujemy z grupą ponad 3 000 doradców finansowych. Od początku działalności w Polsce sprzedaliśmy już 230 tysięcy pożyczek na łączną wartość prawie 2 miliardów złotych. Mierzymy jednak coraz wyżej i w roku 2016 przeprowadzamy intensywną rozbudowę naszej sieci sprzedaży
Posiadasz doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych? Chcesz zarządzać pracą Team Managerów? Cechuje Cię pasja i zaangażowanie w realizację postawionych celów? Szukasz pracodawcy, u którego naprawdę możesz się rozwinąć?
Czekamy właśnie na Ciebie!
Poszukujemy osoby na stanowisko:
AREA MANAGER
Miejsce działania: Radom i okolice
Na tym stanowisku będziesz zajmował się:
• Zarządzaniem i koordynacją pracy podległej grupy Team Managerów
• Planowaniem sprzedaży w oparciu o założone cele
• Realizacją strategii firmy na podległym terenie
• Analizą i raportowaniem wyników sprzedażowych podległego zespołu
• Inicjowaniem nowych aktywności sprzedażowych w oparciu o przeprowadzane analizy
• Rekrutacją i wdrożeniem nowych członków swojego zespołu
• Skutecznym motywowaniem i inspirowaniem podległego zespołu
• Komunikacją pomiędzy podległym zespołem a Dyrektorem Regionalnym
• Realizacją regionalnych działań marketingowych na podległym terenie
Podejmując pracę w PROFI CREDIT zyskasz:
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w przyjaznej, nastawionej na współpracę, kulturze organizacyjnej międzynarodowej korporacji finansowej
• Możliwość rozwoju, zdobycia doświadczenia i osiągania sukcesów w drugiej co do wielkości firmie pożyczkowej w Polsce
• Bardzo profesjonalny system treningowy i program wdrożeniowy, w ramach którego poznasz zarówno produkt, jak i najbardziej efektywne praktyki sprzedażowe (opłacany w całości przez Spółkę)
• Narzędzia niezbędne do efektywnej pracy – samochód służbowy, laptop i telefon
• Stałe wsparcie Dyrektora Regionalnego przy zarządzaniu projektami sprzedażowymi
Oczekujemy od Ciebie:
• Co najmniej dwuletniego doświadczenia w zarządzaniu ludźmi i budowaniu struktur sprzedaży
• Znajomości branży finansowej lub pokrewnej
• Umiejętności analitycznego myślenia
• Zdolności przywódczych
• Podstawowej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power point, Outlook, Internet)
• Prawa jazdy kat. B i gotowości do wyjazdów służbowych