Asystent ds. sprzedaży i marketingu
Dodane Czwartek, 12 Listopada 2020, 13:55:50, ID ogłoszenia: 33668Opis ogłoszenia
Asystent ds. sprzedaży i marketingu
Humansoft Sp. z o.o. jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą. Posiadamy blisko 30 lat doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu własnego oprogramowania ERP, B2B, B2C, EDI oraz systemów Business Intelligence światowych liderów. Realizujemy projekty dla największych, strategicznych firm przy użyciu najwydajniejszych na rynku systemów Business Intelligence. Posiadamy jeden z najbardziej doświadczonych i wykwalifikowanych zespołów wdrożeniowych w Polsce. Humansoft to firma gdzie pracują ludzie z pasją. Gwarantujemy najwyższą kulturę pracy, ciągły rozwój zawodowy i edukację.
OPIS STANOWISKA:
Osoba na stanowisku będzie odpowiedzialna za poniższy zakres obowiązków:
• Realizacja strategii marketingowej Działu Business Intelligence,
• Wsparcie realizacji strategii sprzedaży Działu Business Intelligence,
• Organizowanie eventów
• Aktualizacja strony WWW
• Aktywna działalność w social media
• Przygotowywanie kampanii AdWords
• Przygotowywanie publikacji prasowych
• Współpraca z agencjami
• Współpraca z Vendorem produktów Qlik (także w języku angielskim)
• Wsparcie sprzedaży w zakresie telemarketingu
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Znajomość Pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
• Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
• Kreatywność i samodzielność
• Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja własnego czasu pracy
• Chęć do rozwijania swojej wiedzy i poznawania nowych technologii
• Komunikatywność i otwartość
• Łatwość nawiązywania kontaktów i przyswajania nowej wiedzy
• Dokładność i sumienność
• Prawo jazdy kat. B
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:
• Znajomość narzędzi graficznych, np.: CorelDRAW
• Doświadczenie w pracy z klientem, w szczególności „Klientem Korporacyjnym”
• Znajomość rynku IT
• Doświadczenie w pracy w firmie IT
OFERUJEMY:
• Stabilne zatrudnienie i wysokie standardy pracy
• Antykorporacyjną atmosferę
• Możliwość wdrażania własnych pomysłów
• Dostęp do najnowszych technologii IT
• Szkolenia wewnętrzne oraz szkolenia zewnętrzne
Opis ogłoszenia
Asystent ds. sprzedaży i marketingu
Humansoft Sp. z o.o. jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą. Posiadamy blisko 30 lat doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu własnego oprogramowania ERP, B2B, B2C, EDI oraz systemów Business Intelligence światowych liderów. Realizujemy projekty dla największych, strategicznych firm przy użyciu najwydajniejszych na rynku systemów Business Intelligence. Posiadamy jeden z najbardziej doświadczonych i wykwalifikowanych zespołów wdrożeniowych w Polsce. Humansoft to firma gdzie pracują ludzie z pasją. Gwarantujemy najwyższą kulturę pracy, ciągły rozwój zawodowy i edukację.
OPIS STANOWISKA:
Osoba na stanowisku będzie odpowiedzialna za poniższy zakres obowiązków:
• Realizacja strategii marketingowej Działu Business Intelligence,
• Wsparcie realizacji strategii sprzedaży Działu Business Intelligence,
• Organizowanie eventów
• Aktualizacja strony WWW
• Aktywna działalność w social media
• Przygotowywanie kampanii AdWords
• Przygotowywanie publikacji prasowych
• Współpraca z agencjami
• Współpraca z Vendorem produktów Qlik (także w języku angielskim)
• Wsparcie sprzedaży w zakresie telemarketingu
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Znajomość Pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
• Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
• Kreatywność i samodzielność
• Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja własnego czasu pracy
• Chęć do rozwijania swojej wiedzy i poznawania nowych technologii
• Komunikatywność i otwartość
• Łatwość nawiązywania kontaktów i przyswajania nowej wiedzy
• Dokładność i sumienność
• Prawo jazdy kat. B
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:
• Znajomość narzędzi graficznych, np.: CorelDRAW
• Doświadczenie w pracy z klientem, w szczególności „Klientem Korporacyjnym”
• Znajomość rynku IT
• Doświadczenie w pracy w firmie IT
OFERUJEMY:
• Stabilne zatrudnienie i wysokie standardy pracy
• Antykorporacyjną atmosferę
• Możliwość wdrażania własnych pomysłów
• Dostęp do najnowszych technologii IT
• Szkolenia wewnętrzne oraz szkolenia zewnętrzne