Kierownik Filii Regionalnej

Dodane Czwartek, 30 Listopada 2017, 11:16:00, ID ogłoszenia: 10468
Do negocjacji
Kierownik Filii Regionalnej
Wyświetleń: 403

Opis ogłoszenia

Dla naszego klienta, posiadającego największą sieć hurtowni elektroinstalacyjnych i salonów oświetlenia we wschodniej i centralnej Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko Kierownika Filii Regionalnej w Radomiu.

Obowiązki:
• zarządzanie sprzedażą w podległej placówce
• odpowiedzialność za planowanie, realizację i monitoring wyznaczonych celów sprzedażowych
• aktywne zarządzanie zespołem sprzedażowym w celu utrzymania wysokiego poziomu motywacji i skuteczności powierzonych zadań
• nadzór i wsparcie pracowników w realizacji powierzonych zadań
• nawiązywanie nowych kontaktów handlowych oraz podtrzymywanie relacji z kluczowymi klientami

Wymagania:
• doświadczenie w zarządzaniu samodzielną placówką handlową min. 10 osób
• doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą
• doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowym
• mile widziane wykształcenie elektryczne lub techniczne
• mile widziana znajomość branży elektrotechnicznej lub pokrewnej
• ważne prawo jazdy kat B

Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• dobre warunki i przyjazną atmosferę pracy
• możliwość rozwoju kariery zawodowej
• rozwój wiedzy i umiejętności poprzez udział w szkoleniach organizowanych przez firmę lub producentów asortymentu elektrotechnicznego
• dużą samodzielność działania
• narzędzia do pracy mobilnej: samochód służbowy, laptop, telefon.

Osoba kontaktowa:
Joanna Łokietek
joanna@proguest.pl
tel. 533 387 926

Opis ogłoszenia

Dla naszego klienta, posiadającego największą sieć hurtowni elektroinstalacyjnych i salonów oświetlenia we wschodniej i centralnej Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko Kierownika Filii Regionalnej w Radomiu.

Obowiązki:
• zarządzanie sprzedażą w podległej placówce
• odpowiedzialność za planowanie, realizację i monitoring wyznaczonych celów sprzedażowych
• aktywne zarządzanie zespołem sprzedażowym w celu utrzymania wysokiego poziomu motywacji i skuteczności powierzonych zadań
• nadzór i wsparcie pracowników w realizacji powierzonych zadań
• nawiązywanie nowych kontaktów handlowych oraz podtrzymywanie relacji z kluczowymi klientami

Wymagania:
• doświadczenie w zarządzaniu samodzielną placówką handlową min. 10 osób
• doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą
• doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowym
• mile widziane wykształcenie elektryczne lub techniczne
• mile widziana znajomość branży elektrotechnicznej lub pokrewnej
• ważne prawo jazdy kat B

Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• dobre warunki i przyjazną atmosferę pracy
• możliwość rozwoju kariery zawodowej
• rozwój wiedzy i umiejętności poprzez udział w szkoleniach organizowanych przez firmę lub producentów asortymentu elektrotechnicznego
• dużą samodzielność działania
• narzędzia do pracy mobilnej: samochód służbowy, laptop, telefon.

Osoba kontaktowa:
Joanna Łokietek
joanna@proguest.pl
tel. 533 387 926