Konsultant telefoniczny Klienta Biznesowego

Dodane Piątek, 02 Grudnia 2016, 0:22:23, ID ogłoszenia: 5262
Do negocjacji
Konsultant telefoniczny Klienta Biznesowego
Wyświetleń: 634

Opis ogłoszenia

OFERUJEMY

Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o zlecenie; możliwość umowy o pracę

Praca w zespole biznesowym opartą o partnerskie relacje (to nie jest praca w Call Center)

Wynagrodzenie godzinowe + bardzo atrakcyjne premie za sprzedaż

Możliwość awansu w stanowisko Doradcy Biznesowego

Szkolenie wstępne i stałe wsparcie w okresie pracy

Stałą i stabilną pracę w firmie z długoletnią tradycją na rynku

Szkolenia z dedykowanego pakietu dla Konsultantów Biznesowych

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

Telefoniczna obsługa rozmów z Klientami

Wysłanie ofert do Klientów

Prowadzenie dokumentacji biznesowej z Klientami

Rozwiązywanie problemów podczas rozmowy z klientem dotyczącej sieci komórkowej

Rejestracja zgłoszeń w systemie komputerowym

Aktywacja/dezaktywacja usług na kontach Klientów

WYMAGANIA

Umiejętność budowania relacji z Klientami

Chęć do pracy

Punktualność

Słowność

Szybkość przyswajania wiedzy

Dobra obsługa komputera (pakiet MS Office)

Chęć do pracy

Dobra dykcja

Wykształcenie średnie

Prosimy w CV dopisać poniższą zgodę.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Opis ogłoszenia

OFERUJEMY

Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o zlecenie; możliwość umowy o pracę

Praca w zespole biznesowym opartą o partnerskie relacje (to nie jest praca w Call Center)

Wynagrodzenie godzinowe + bardzo atrakcyjne premie za sprzedaż

Możliwość awansu w stanowisko Doradcy Biznesowego

Szkolenie wstępne i stałe wsparcie w okresie pracy

Stałą i stabilną pracę w firmie z długoletnią tradycją na rynku

Szkolenia z dedykowanego pakietu dla Konsultantów Biznesowych

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

Telefoniczna obsługa rozmów z Klientami

Wysłanie ofert do Klientów

Prowadzenie dokumentacji biznesowej z Klientami

Rozwiązywanie problemów podczas rozmowy z klientem dotyczącej sieci komórkowej

Rejestracja zgłoszeń w systemie komputerowym

Aktywacja/dezaktywacja usług na kontach Klientów

WYMAGANIA

Umiejętność budowania relacji z Klientami

Chęć do pracy

Punktualność

Słowność

Szybkość przyswajania wiedzy

Dobra obsługa komputera (pakiet MS Office)

Chęć do pracy

Dobra dykcja

Wykształcenie średnie

Prosimy w CV dopisać poniższą zgodę.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).