Koordynator ds obsługi pracowników ze wschodu.
Dodane Piątek, 25 Sierpnia 2017, 15:22:19, ID ogłoszenia: 9146Opis ogłoszenia
Nasza spółka JDM Group działa od 1999 roku na początku zajmujemy się organizacją podróży służbowych jesteśmy agencją pracy tymczasowej i pośrednictwem pracy.
Poszukujemy koordynatora do spraw obsługi pracowników.
Lubisz samodzielnie pracować, a jednocześnie mieć kontakt z ludźmi ? To praca dla ciebie.
Jeśli jeszcze studiujesz jesteś absolwentem. Aplikuj. Rozpocznij swoją karierę z nami i zdobądź cenne doświadczenie bez odbywania praktyki.
Pracowałeś na takim lub podobnym stanowisku. Czekamy na Twoje CV!
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- unormowany czas pracy poniedziałek - piątek, godziny 10:00-18:00 lub 9:00-17:00
- międzynarodowe środowisko pracy niedaleko centrum Warszawy,
- na początku szkolenia, i opieka osób z biura w pierwszych miesiącach pracy,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- w pełni wyposażone miejsce pracy, komputer, komórka służbowa,
- zwracane koszty dojazdów do firm i pracowników, delegacji,
- specjalnie dla pracowników firmy oferty promocyjne w biurze turystycznym należącym do firmy,
Opis pracy:
- współpraca z pracodawcą i brygadzistą (sprawdzanie czasu pracy pracowników, usprawiedliwianie nieobecności itp.)
- nadzorowanie pracy pracowników (przez telefon, bezpośrednio pierwsze 2 dni w nowym magazynie, wsparcie pracowników, organizacja ich pracy, pomoc w adaptacji na terenie Polski,itp.)
- pomoc w dokumentacji kadrowo-płacowej, współudział w tworzeniu planu zatrudnienia,
- współpraca z działem rekrutacji i obsługi,
Wymagania:
- komunikatywnej znajomości języka polskiego,
- komunikatywnej znajomości języka ukraińskiego, białoruskiego lub rosyjskiego,
- mile widziane, ale nie wymagane doświadczenie w pracy w agencji pracy tymczasowej, biurze pośrednictwa lub w działach HR,
- dobra znajomość obsługi komputera,
Dodatkowe umiejętności mile widziane:
- dokładność, terminowość w wykonywaniu zadań,
- zdolności organizacyjne,
- kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
Kontakt Agnieszka:
e-mail: aniem@jdmercury.com.pl
telefon : 792 811 110 (od 25.08)
Zespół JDM Recruitment
Proszę w CV dopisać:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych"
Opis ogłoszenia
Nasza spółka JDM Group działa od 1999 roku na początku zajmujemy się organizacją podróży służbowych jesteśmy agencją pracy tymczasowej i pośrednictwem pracy.
Poszukujemy koordynatora do spraw obsługi pracowników.
Lubisz samodzielnie pracować, a jednocześnie mieć kontakt z ludźmi ? To praca dla ciebie.
Jeśli jeszcze studiujesz jesteś absolwentem. Aplikuj. Rozpocznij swoją karierę z nami i zdobądź cenne doświadczenie bez odbywania praktyki.
Pracowałeś na takim lub podobnym stanowisku. Czekamy na Twoje CV!
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- unormowany czas pracy poniedziałek - piątek, godziny 10:00-18:00 lub 9:00-17:00
- międzynarodowe środowisko pracy niedaleko centrum Warszawy,
- na początku szkolenia, i opieka osób z biura w pierwszych miesiącach pracy,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- w pełni wyposażone miejsce pracy, komputer, komórka służbowa,
- zwracane koszty dojazdów do firm i pracowników, delegacji,
- specjalnie dla pracowników firmy oferty promocyjne w biurze turystycznym należącym do firmy,
Opis pracy:
- współpraca z pracodawcą i brygadzistą (sprawdzanie czasu pracy pracowników, usprawiedliwianie nieobecności itp.)
- nadzorowanie pracy pracowników (przez telefon, bezpośrednio pierwsze 2 dni w nowym magazynie, wsparcie pracowników, organizacja ich pracy, pomoc w adaptacji na terenie Polski,itp.)
- pomoc w dokumentacji kadrowo-płacowej, współudział w tworzeniu planu zatrudnienia,
- współpraca z działem rekrutacji i obsługi,
Wymagania:
- komunikatywnej znajomości języka polskiego,
- komunikatywnej znajomości języka ukraińskiego, białoruskiego lub rosyjskiego,
- mile widziane, ale nie wymagane doświadczenie w pracy w agencji pracy tymczasowej, biurze pośrednictwa lub w działach HR,
- dobra znajomość obsługi komputera,
Dodatkowe umiejętności mile widziane:
- dokładność, terminowość w wykonywaniu zadań,
- zdolności organizacyjne,
- kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
Kontakt Agnieszka:
e-mail: aniem@jdmercury.com.pl
telefon : 792 811 110 (od 25.08)
Zespół JDM Recruitment
Proszę w CV dopisać:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych"