Opiekun Klienta
Dodane Czwartek, 24 Sierpnia 2017, 13:08:58, ID ogłoszenia: 9148Opis ogłoszenia
Obowiązki:
- telefoniczny kontakt z Klientem – ruch przychodzący
- utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem
- dbanie o dobry wizerunek Firmy
Wymagania:
- otwartość i komunikatywność
- chęć do pracy i rozwijania się
- odpowiedzialność
- wysoka kultura osobista
- determinacja w działaniu i charyzma
- zaangażowanie
Oferta:
- szkolenia wdrażające
- wysokie premie i prowizje
- umowa o pracę
- dodatkowe benefity: karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
- możliwość korzystania ze strefy lojalnościowej, gdzie nagrody to między innymi: wyjazdy do Spa, wycieczki zagraniczne, itp.
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta prześlij nam swoje CV na radom@wadwicz.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
(certyfikat agencji nr 468/2004)
Opis ogłoszenia
Obowiązki:
- telefoniczny kontakt z Klientem – ruch przychodzący
- utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem
- dbanie o dobry wizerunek Firmy
Wymagania:
- otwartość i komunikatywność
- chęć do pracy i rozwijania się
- odpowiedzialność
- wysoka kultura osobista
- determinacja w działaniu i charyzma
- zaangażowanie
Oferta:
- szkolenia wdrażające
- wysokie premie i prowizje
- umowa o pracę
- dodatkowe benefity: karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
- możliwość korzystania ze strefy lojalnościowej, gdzie nagrody to między innymi: wyjazdy do Spa, wycieczki zagraniczne, itp.
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta prześlij nam swoje CV na radom@wadwicz.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
(certyfikat agencji nr 468/2004)