Specjalista ds. obsługi klienta

Dodane Czwartek, 01 Października 2020, 13:04:41, ID ogłoszenia: 33386
Do negocjacji
Specjalista ds. obsługi klienta
Wyświetleń: 217

Opis ogłoszenia

OBOWIĄZKI:
• obsługa przypisanego portfela Klientów,
• przygotowanie dokumentów zgodnie ze standardami firmy,
• identyfikacja potrzeb Klientów,
• aktywne działanie na rzecz wzrostu wartości portfela Klientów.

WYMAGANIA:
• doświadczenia w obsłudze klienta
• silnie rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
• umiejętności szybkiego uczenia się i praktycznego wykorzystania posiadanej wiedzy
• umiejętności kreowania najlepszych rozwiązań
• zorientowania na cel oraz możliwości
• prawa jazdy kat. B
• proaktywnego podejścia do powierzonych obowiązków
• samodzielności i dyspozycyjności w związku z wyjazdami do Klientów (minimum 2 x w tygodniu)

OFERUJEMY:
• atrakcyjne wynagrodzenie
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• możliwość pracy zdalnej po wprowadzeniu w nowe obowiązki,
• elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7:00 a 9:00),
• szkolenia wprowadzające, w przypadku pracy w Radomiu przez pierwsze 2-3 miesiące konieczność dojazdów do Zwolenia
• perspektywy udziału w innowacyjnych projektach firmy
• zdobycie wiedzy z zakresu badania potrzeb i komunikacji, technik sprzedaży, negocjacji
• możliwość awansu
• profesjonalny sprzęt służbowy (laptop, telefon, tablet etc)
• samochód do celów służbowych, z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych w zależności od wyników w zakresie osiągania wyznaczonych celów.



Prime Staff Services Limited Sp. z o.o. Oddział w Polsce wpisany jest do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem: 21561.W CV prosimy o dołączenie klauzuli:
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę Prime Staff moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.

Opis ogłoszenia

OBOWIĄZKI:
• obsługa przypisanego portfela Klientów,
• przygotowanie dokumentów zgodnie ze standardami firmy,
• identyfikacja potrzeb Klientów,
• aktywne działanie na rzecz wzrostu wartości portfela Klientów.

WYMAGANIA:
• doświadczenia w obsłudze klienta
• silnie rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
• umiejętności szybkiego uczenia się i praktycznego wykorzystania posiadanej wiedzy
• umiejętności kreowania najlepszych rozwiązań
• zorientowania na cel oraz możliwości
• prawa jazdy kat. B
• proaktywnego podejścia do powierzonych obowiązków
• samodzielności i dyspozycyjności w związku z wyjazdami do Klientów (minimum 2 x w tygodniu)

OFERUJEMY:
• atrakcyjne wynagrodzenie
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• możliwość pracy zdalnej po wprowadzeniu w nowe obowiązki,
• elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7:00 a 9:00),
• szkolenia wprowadzające, w przypadku pracy w Radomiu przez pierwsze 2-3 miesiące konieczność dojazdów do Zwolenia
• perspektywy udziału w innowacyjnych projektach firmy
• zdobycie wiedzy z zakresu badania potrzeb i komunikacji, technik sprzedaży, negocjacji
• możliwość awansu
• profesjonalny sprzęt służbowy (laptop, telefon, tablet etc)
• samochód do celów służbowych, z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych w zależności od wyników w zakresie osiągania wyznaczonych celów.



Prime Staff Services Limited Sp. z o.o. Oddział w Polsce wpisany jest do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem: 21561.W CV prosimy o dołączenie klauzuli:
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę Prime Staff moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.