Specjalista ds. obsługi klienta
Dodane Piątek, 16 Października 2020, 14:26:46, ID ogłoszenia: 33516Opis ogłoszenia
Szukasz pracy – pozwól, abyśmy to my znaleźli dla Ciebie wymarzone zatrudnienie oraz uczciwego pracodawcę!
Dla naszego Klienta, wiodącego serwisu odzieży roboczej i ochronnej poszukujemy kompetentnego kandydata/ki na stanowisko:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
OBOWIĄZKI:
• obsługa przypisanego portfela Klientów,
• przygotowanie dokumentów zgodnie ze standardami firmy,
• identyfikacja potrzeb Klientów,
• aktywne działanie na rzecz wzrostu wartości portfela Klientów.
WYMAGANIA:
• doświadczenia w obsłudze klienta
• silnie rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
• umiejętności szybkiego uczenia się i praktycznego wykorzystania posiadanej wiedzy
• umiejętności kreowania najlepszych rozwiązań
• zorientowania na cel oraz możliwości
• prawa jazdy kat. B
• proaktywnego podejścia do powierzonych obowiązków
• samodzielności i dyspozycyjności w związku z wyjazdami do Klientów (minimum 2 x w tygodniu)
OFERUJEMY:
• atrakcyjne wynagrodzenie
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• możliwość pracy zdalnej po wprowadzeniu w nowe obowiązki,
• elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7:00 a 9:00),
• szkolenia wprowadzające, w przypadku pracy w Radomiu przez pierwsze 2-3 miesiące konieczność dojazdów do Zwolenia
• perspektywy udziału w innowacyjnych projektach firmy
• zdobycie wiedzy z zakresu badania potrzeb i komunikacji, technik sprzedaży, negocjacji
• możliwość awansu
• profesjonalny sprzęt służbowy (laptop, telefon, tablet etc)
• samochód do celów służbowych, z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych w zależności od wyników w zakresie osiągania wyznaczonych celów.
Opis ogłoszenia
Szukasz pracy – pozwól, abyśmy to my znaleźli dla Ciebie wymarzone zatrudnienie oraz uczciwego pracodawcę!
Dla naszego Klienta, wiodącego serwisu odzieży roboczej i ochronnej poszukujemy kompetentnego kandydata/ki na stanowisko:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
OBOWIĄZKI:
• obsługa przypisanego portfela Klientów,
• przygotowanie dokumentów zgodnie ze standardami firmy,
• identyfikacja potrzeb Klientów,
• aktywne działanie na rzecz wzrostu wartości portfela Klientów.
WYMAGANIA:
• doświadczenia w obsłudze klienta
• silnie rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
• umiejętności szybkiego uczenia się i praktycznego wykorzystania posiadanej wiedzy
• umiejętności kreowania najlepszych rozwiązań
• zorientowania na cel oraz możliwości
• prawa jazdy kat. B
• proaktywnego podejścia do powierzonych obowiązków
• samodzielności i dyspozycyjności w związku z wyjazdami do Klientów (minimum 2 x w tygodniu)
OFERUJEMY:
• atrakcyjne wynagrodzenie
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• możliwość pracy zdalnej po wprowadzeniu w nowe obowiązki,
• elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7:00 a 9:00),
• szkolenia wprowadzające, w przypadku pracy w Radomiu przez pierwsze 2-3 miesiące konieczność dojazdów do Zwolenia
• perspektywy udziału w innowacyjnych projektach firmy
• zdobycie wiedzy z zakresu badania potrzeb i komunikacji, technik sprzedaży, negocjacji
• możliwość awansu
• profesjonalny sprzęt służbowy (laptop, telefon, tablet etc)
• samochód do celów służbowych, z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych w zależności od wyników w zakresie osiągania wyznaczonych celów.