Specjalista ds.Obsługi Klienta

Dodane Piątek, 26 Lutego 2016, 14:41:19, ID ogłoszenia: 2982
Do negocjacji
Specjalista ds.Obsługi Klienta
Wyświetleń: 959

Opis ogłoszenia

OPIS STANOWISKA:
Badanie potrzeb Klientów w zakresie jakości świadczonych usług.
Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów.
Budowanie pozytywnych relacji z Klientami Firmy.
Rozpoznawanie zgłaszanych przez Klientów problemów i zapytań oraz zlecanie dalszych dyspozycji.
JEŚLI:
lubisz rozmawiać z Klientami i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom,
masz doświadczenie w kontakcie z Klientem,
chcesz osiągnąć satysfakcje finansową
zależny Ci na stabilizacji zawodowej i pracy w przyjaznej atmosferze.
DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU!!!:
OFERUJEMY:
Pracę w dynamicznej rozwijającej się firmie.
Ciekawą,pełną wyzwań pracę w doświadczonym zespole.
Elastyczne godziny pracy.
Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania lub kontaktując się telefonicznie pod nr tel.

Opis ogłoszenia

OPIS STANOWISKA:
Badanie potrzeb Klientów w zakresie jakości świadczonych usług.
Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów.
Budowanie pozytywnych relacji z Klientami Firmy.
Rozpoznawanie zgłaszanych przez Klientów problemów i zapytań oraz zlecanie dalszych dyspozycji.
JEŚLI:
lubisz rozmawiać z Klientami i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom,
masz doświadczenie w kontakcie z Klientem,
chcesz osiągnąć satysfakcje finansową
zależny Ci na stabilizacji zawodowej i pracy w przyjaznej atmosferze.
DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU!!!:
OFERUJEMY:
Pracę w dynamicznej rozwijającej się firmie.
Ciekawą,pełną wyzwań pracę w doświadczonym zespole.
Elastyczne godziny pracy.
Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania lub kontaktując się telefonicznie pod nr tel.