ZARZĄDZANIE SKLEPEM ŻABKA

Dodane Czwartek, 27 Sierpnia 2015, 10:47:40, ID ogłoszenia: 1928
Do negocjacji
ZARZĄDZANIE SKLEPEM ŻABKA
Wyświetleń: 1145

Opis ogłoszenia

Żabka i Freshmarket Polska sp. z o.o. to 17 lat doświadczenia w handlu detalicznym, ponad 4000 sklepów w 70% miast w całej Polsce, ponad 1,5 mln Klientów każdego dnia. Wspólnie tworzymy największą sieć sklepów typu convenience w Polsce. Dołącz do Nas na stanowisku:
Ajent sklepu Żabka
Miejsce pracy: RADOM
Oczekujemy:
• Gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
• Motywacji do pracy,
• Umiejętności kierowania zespołem pracowników,
• Zdolności radzenia sobie w nietypowych sytuacjach,
• Umiejętności efektywnej komunikacji,
• Podstawowej znajomości obsługi komputera,
• Doświadczenia w pracy w handlu będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• Rozpoznawalną markę, sprawdzone rozwiązania poparte wieloletnim doświadczeniem,
• Szkolenie przygotowujące do realizacji powierzonych zadań,
• Wynagrodzenie, zależne od zaangażowania i wyników pracy,
• Wyposażony sklep w atrakcyjnej lokalizacji,
• Wsparcie i doradztwo w zakresie uruchomienia i prowadzenia sklepu, a także dostawy towaru,
• Wsparcie marketingowe,
• Pakiet działań promocyjnych,
• Możliwość rozwoju zawodowego.

Opis ogłoszenia

Żabka i Freshmarket Polska sp. z o.o. to 17 lat doświadczenia w handlu detalicznym, ponad 4000 sklepów w 70% miast w całej Polsce, ponad 1,5 mln Klientów każdego dnia. Wspólnie tworzymy największą sieć sklepów typu convenience w Polsce. Dołącz do Nas na stanowisku:
Ajent sklepu Żabka
Miejsce pracy: RADOM
Oczekujemy:
• Gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
• Motywacji do pracy,
• Umiejętności kierowania zespołem pracowników,
• Zdolności radzenia sobie w nietypowych sytuacjach,
• Umiejętności efektywnej komunikacji,
• Podstawowej znajomości obsługi komputera,
• Doświadczenia w pracy w handlu będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• Rozpoznawalną markę, sprawdzone rozwiązania poparte wieloletnim doświadczeniem,
• Szkolenie przygotowujące do realizacji powierzonych zadań,
• Wynagrodzenie, zależne od zaangażowania i wyników pracy,
• Wyposażony sklep w atrakcyjnej lokalizacji,
• Wsparcie i doradztwo w zakresie uruchomienia i prowadzenia sklepu, a także dostawy towaru,
• Wsparcie marketingowe,
• Pakiet działań promocyjnych,
• Możliwość rozwoju zawodowego.