Administrator projektu unijnego

Dodane Środa, 08 Marca 2017, 10:20:00, ID ogłoszenia: 6477
Do negocjacji
Administrator projektu unijnego
Wyświetleń: 905

Opis ogłoszenia

Towarzystwo ALTUM Programy Społeczno-Gospodarcze. z o.o. ogłasza nabór na stanowisko Administrator Projektu pn. „Czas na aktywnośc w powiecie szydłowieckim ” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WM 2014 – 2020

Miejsce pracy: Radom, Jastrząb

1. Zakres obowiązków:
• prowadzenie biura projektu
• działania promocyjno-informacyjne i rekrutacyjne, gromadzenie danych uczestników projektu
• bieżący monitoring dokumentacji, monitorowanie rezultatów projektu, monitoring wskaźników celów projektu i uczestników
• sporządzanie raportów ewaluacyjnych (ewaluacja projektu)
• sporządzanie sprawozdań z zakresu finansowego i rzeczowego (m.in. wniosek o płatność), archiwizowanie dokumentacji finansowej, przygotowanie i przeprowadzanie wywiadów i ankiet
• pomoc w zadaniach wykonywanych przez kierownika projektu
• współpraca z działem rozliczeń i księgowości
• obsługa systemu SL 2014
• opisywanie dokumentów

2. Wymagania:
• min 2 lata doświadczenie w projektach EFS
• wykształcenie wyższe
• samodzielność – własna inicjatywa
• bardzo dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu
• umiejętność dostrzegania problemów, analizy, generowania adekwatnych rozwiązań
• znajomość systemu SL2014
• czynne prawo jazdy kat. B

3. Oferujemy
• pracę w wymiarze 1 etat na czas realizacji projektu
• pracę w młodym, profesjonalnym zespole
• możliwość rozwoju osobistego w doświadczonym zespole wdrożeniowym

4. Wymagane dokumenty:
• CV;
• dokument potwierdzający uzyskane wykształcenie i doświadczenie;

Wymagane dokumenty należy składać drogą mailową na adres: jlech@altum.pl, w terminie do 28.02.2017.

Opis ogłoszenia

Towarzystwo ALTUM Programy Społeczno-Gospodarcze. z o.o. ogłasza nabór na stanowisko Administrator Projektu pn. „Czas na aktywnośc w powiecie szydłowieckim ” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WM 2014 – 2020

Miejsce pracy: Radom, Jastrząb

1. Zakres obowiązków:
• prowadzenie biura projektu
• działania promocyjno-informacyjne i rekrutacyjne, gromadzenie danych uczestników projektu
• bieżący monitoring dokumentacji, monitorowanie rezultatów projektu, monitoring wskaźników celów projektu i uczestników
• sporządzanie raportów ewaluacyjnych (ewaluacja projektu)
• sporządzanie sprawozdań z zakresu finansowego i rzeczowego (m.in. wniosek o płatność), archiwizowanie dokumentacji finansowej, przygotowanie i przeprowadzanie wywiadów i ankiet
• pomoc w zadaniach wykonywanych przez kierownika projektu
• współpraca z działem rozliczeń i księgowości
• obsługa systemu SL 2014
• opisywanie dokumentów

2. Wymagania:
• min 2 lata doświadczenie w projektach EFS
• wykształcenie wyższe
• samodzielność – własna inicjatywa
• bardzo dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu
• umiejętność dostrzegania problemów, analizy, generowania adekwatnych rozwiązań
• znajomość systemu SL2014
• czynne prawo jazdy kat. B

3. Oferujemy
• pracę w wymiarze 1 etat na czas realizacji projektu
• pracę w młodym, profesjonalnym zespole
• możliwość rozwoju osobistego w doświadczonym zespole wdrożeniowym

4. Wymagane dokumenty:
• CV;
• dokument potwierdzający uzyskane wykształcenie i doświadczenie;

Wymagane dokumenty należy składać drogą mailową na adres: jlech@altum.pl, w terminie do 28.02.2017.