Specjalista ds. Obsługi Klienta (projekt niesprzedażowy)

Dodane Wtorek, 27 Października 2015, 17:24:45, ID ogłoszenia: 2220
Do negocjacji
Specjalista ds. Obsługi Klienta (projekt niesprzedażowy)
Wyświetleń: 998

Opis ogłoszenia

Od 10 lat świadczymy usługi outsourcingu procesów biznesowych dla naszych Partnerów. Specjalizujemy się w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, bankowej oraz farmaceutycznej. Prowadzimy profesjonalne biura obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniając ponad 1 100 pracowników w 6 oddziałach.

W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Będziesz odpowiedzialny za:
-profesjonalną obsługę abonentów sieci komórkowej
-wprowadzanie danych do systemu komputerowego
-rejestrację szkód i informowanie o statusie zgłoszenia
-budowanie pozytywnych relacji z klientami i dbanie o wizerunek firmy

Oczekujemy od Ciebie:
-wykształcenia min. średniego
-podstawowej znajomości obsługi komputera
-wysokiej kultury osobistej i entuzjazmu w działaniu
-komunikatywności, odpowiedzialności, zaangażowania

W zamian oferujemy:
-możliwości rozwoju zawodowego i awansu – nagradzamy najlepszych
-pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-18:00
-profesjonalne, płatne szkolenia wstępne
-stabilne zatrudnienie i elastyczny czas pracy – możesz ustalać swój grafik
-przyjazną atmosferę i wsparcie kolegów z zespołu
-atrakcyjne wynagrodzenie nawet do 15 zł/h (w tym premie, bonusy, prowizje)

Nie czekaj! Zainwestuj w swoją karierę i wyślij nam swoje CV lub zadzwoń (+ 48 370 22 22, e-mail: radom.rerkutacja@telbridge.pl , radom.konsultant@telbridge.pl )

Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji przez firmę Telbridge Sp. z o.o."

Opis ogłoszenia

Od 10 lat świadczymy usługi outsourcingu procesów biznesowych dla naszych Partnerów. Specjalizujemy się w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, bankowej oraz farmaceutycznej. Prowadzimy profesjonalne biura obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniając ponad 1 100 pracowników w 6 oddziałach.

W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Będziesz odpowiedzialny za:
-profesjonalną obsługę abonentów sieci komórkowej
-wprowadzanie danych do systemu komputerowego
-rejestrację szkód i informowanie o statusie zgłoszenia
-budowanie pozytywnych relacji z klientami i dbanie o wizerunek firmy

Oczekujemy od Ciebie:
-wykształcenia min. średniego
-podstawowej znajomości obsługi komputera
-wysokiej kultury osobistej i entuzjazmu w działaniu
-komunikatywności, odpowiedzialności, zaangażowania

W zamian oferujemy:
-możliwości rozwoju zawodowego i awansu – nagradzamy najlepszych
-pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-18:00
-profesjonalne, płatne szkolenia wstępne
-stabilne zatrudnienie i elastyczny czas pracy – możesz ustalać swój grafik
-przyjazną atmosferę i wsparcie kolegów z zespołu
-atrakcyjne wynagrodzenie nawet do 15 zł/h (w tym premie, bonusy, prowizje)

Nie czekaj! Zainwestuj w swoją karierę i wyślij nam swoje CV lub zadzwoń (+ 48 370 22 22, e-mail: radom.rerkutacja@telbridge.pl , radom.konsultant@telbridge.pl )

Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji przez firmę Telbridge Sp. z o.o."