zdalna obsługa klienta

Dodane Środa, 27 Lipca 2016, 18:18:50, ID ogłoszenia: 3870
2 800 zł
zdalna obsługa klienta
Wyświetleń: 702

Opis ogłoszenia

Oferta pracy dotyczy Zdalnej Obsługi Zamówień dla brytyjskiego sklepu online, zajmującego się sprzedażą "corporate merchandise".
Oferta pracy dotyczy Zdalnej Obsługi Zamówień dla brytyjskiego sklepu online, zajmującego się sprzedażą "corporate merchandise".
Praca jest wykonywana z domu, za pośrednictwem otrzymanego oprogramowania CRM.
Pracę można wykonywać w formacie 15 lub 30 godzinnym (tygodniowo).
Wynagrodzenie wynosi 2800zł netto w formacie 30 godzin tygodniowo (1400zł netto w formacie 15 godzinnym), a wszystkie wynagrodzenia płyną z firmowego rachunku RapidStaff w Banku Millenium.
Po 6 miesiącach istnieje opcja relokacji do Centrali platformy e-commerce w Birmingham, Wielkiej Brytanii (wówczas praca już nie odbywa się zdalnie).
Aplikanci bez uprzedniego doświadczenia w pracy w Wielkiej Brytanii (nie dysponujący numerem National Insurance), będą musieli uiścić ubezpieczenie zewnętrzne w wysokości 250zł, które jest niezbędne do zapewnienia im legalnego zatrudnienia na terenie Wielkiej Brytanii (podstawy prawne: HMRC NICA 2013, 2014, 2015, HMRC PAYE 2015 oraz HMRC SSAA).
Ubezpieczenie to jest zwrotne i jest zwracane po zakończeniu lub zerwaniu umowy. Ważne: Nie zajmujemy się wyrabianiem National Insurance Number, a ubezpieczenie zewnętrzne jest mechanizmem zastępczym przewidzianym dla pracowników nie posiadających tego numeru, a wykonujących pracę na rzecz brytyjskiego pracodawcy poza granicami tego kraju.

Opis ogłoszenia

Oferta pracy dotyczy Zdalnej Obsługi Zamówień dla brytyjskiego sklepu online, zajmującego się sprzedażą "corporate merchandise".
Oferta pracy dotyczy Zdalnej Obsługi Zamówień dla brytyjskiego sklepu online, zajmującego się sprzedażą "corporate merchandise".
Praca jest wykonywana z domu, za pośrednictwem otrzymanego oprogramowania CRM.
Pracę można wykonywać w formacie 15 lub 30 godzinnym (tygodniowo).
Wynagrodzenie wynosi 2800zł netto w formacie 30 godzin tygodniowo (1400zł netto w formacie 15 godzinnym), a wszystkie wynagrodzenia płyną z firmowego rachunku RapidStaff w Banku Millenium.
Po 6 miesiącach istnieje opcja relokacji do Centrali platformy e-commerce w Birmingham, Wielkiej Brytanii (wówczas praca już nie odbywa się zdalnie).
Aplikanci bez uprzedniego doświadczenia w pracy w Wielkiej Brytanii (nie dysponujący numerem National Insurance), będą musieli uiścić ubezpieczenie zewnętrzne w wysokości 250zł, które jest niezbędne do zapewnienia im legalnego zatrudnienia na terenie Wielkiej Brytanii (podstawy prawne: HMRC NICA 2013, 2014, 2015, HMRC PAYE 2015 oraz HMRC SSAA).
Ubezpieczenie to jest zwrotne i jest zwracane po zakończeniu lub zerwaniu umowy. Ważne: Nie zajmujemy się wyrabianiem National Insurance Number, a ubezpieczenie zewnętrzne jest mechanizmem zastępczym przewidzianym dla pracowników nie posiadających tego numeru, a wykonujących pracę na rzecz brytyjskiego pracodawcy poza granicami tego kraju.