ASYSTENTKA ADMINISTRACYJNA z j. ukraińskim lub rosyjskim
Dodane Czwartek, 14 Września 2017, 14:30:29, ID ogłoszenia: 9426Opis ogłoszenia
Nowo powstała firma budowlana poszukuje Asystentki Administracyjnej z j. ukraińskim lub rosyjskim.
Miejsce pracy: Radom
Zakres obowiązków:
- pełna obługa sekretariatu (nadzór nad korespondencją, sporządzanie pism firmowych, odbiór telefonów, obsługa urządzeń biurowych),
- opracowywanie dokumentów i zestawień w zakresie administracyjnym i handlowym,
- nadzór i stały kontakt telefoniczny oraz mailowy z podwykonawcami i dostawcami,
- organizacja podróży służbowych i wypełnianie rejestrów czasu pracy pracowników firmy,
- kontakt z pracownikami firmy oraz pomoc w przygotowywaniu dokumentacji kadrowych,
- stały kontakt biurem rachunkowych oraz przygotowywanie dokumentacji rachunkowej,
- kontaktach z klientami, instytucjami i urzędami.
Wymagania:
- znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
- duża komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, odpowiedzialność,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i doświadczenie w pracach biurowych,
- dobra umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, poczta elektroniczna),
- proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa,
- umiejętności interpersonalne, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność,
- inicjatywa i zaangażowanie,
- dyspozycyjność.
Oferujemy:
- umowę zlecenie w początkowej fazie pracy z możliwością zatrudnienia
na umowę o pracę po okresie próbnym,
- przyjazne środowisko pracy,
- udział w ciekawych projektach.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na poniższy adres e-mail: maximilianzoo@web.de
Opis ogłoszenia
Nowo powstała firma budowlana poszukuje Asystentki Administracyjnej z j. ukraińskim lub rosyjskim.
Miejsce pracy: Radom
Zakres obowiązków:
- pełna obługa sekretariatu (nadzór nad korespondencją, sporządzanie pism firmowych, odbiór telefonów, obsługa urządzeń biurowych),
- opracowywanie dokumentów i zestawień w zakresie administracyjnym i handlowym,
- nadzór i stały kontakt telefoniczny oraz mailowy z podwykonawcami i dostawcami,
- organizacja podróży służbowych i wypełnianie rejestrów czasu pracy pracowników firmy,
- kontakt z pracownikami firmy oraz pomoc w przygotowywaniu dokumentacji kadrowych,
- stały kontakt biurem rachunkowych oraz przygotowywanie dokumentacji rachunkowej,
- kontaktach z klientami, instytucjami i urzędami.
Wymagania:
- znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
- duża komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, odpowiedzialność,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i doświadczenie w pracach biurowych,
- dobra umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, poczta elektroniczna),
- proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa,
- umiejętności interpersonalne, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność,
- inicjatywa i zaangażowanie,
- dyspozycyjność.
Oferujemy:
- umowę zlecenie w początkowej fazie pracy z możliwością zatrudnienia
na umowę o pracę po okresie próbnym,
- przyjazne środowisko pracy,
- udział w ciekawych projektach.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na poniższy adres e-mail: maximilianzoo@web.de